Som vedtaget på generalforsamlingen 2022, vil der fra mandag blive opsat lister på dørene til alle stuelejligheder. Tømrernes arbejde strækker sig over to dage.
Oprydning i gården og de to små porte i uge tre.
Opslaget i opgangen omkring de effekter der fjernes fra matriklen kan også læses her: Effekter i gården.
5års eftersyn af brugsvandrør.
Infobrev omkring 5-års eftersyn af brugsvandrør.
OBS der er meget kort svarfrist.
Dørtelefon anlægsarbejde stoppet d.d pga corona sygdom.
Der er akut stop af arbejdet med montering af det nye dørtelefonanlæg fra dags dato pga sygdom blandt håndværkerne. Der vil komme en opdateret plan så snart den forefindes.
De beboere der har været i nærkontakt med montørerne anbefales at lade sig corona teste og i øvrigt følge myndighedernes anbefalinger.
Mvh bestyrelsen
Storskralds container
Fra fredag d.3. dec. til og med søndag d.5. dec. vil der stå en en container til storskrald i Kongedybet 21-23.
Her kan du læse mere omkring storskrald i Københavns kommune.
Info omkring dørtelefon projektet.
Informationsbrevet fra bestyrelsen er også ophængt i alle opgange og udsendt pr. mail til medlemmer med mailservice tilvalgt. Der skal bl.a tages stilling til hvilket dørtableau der skal monteres.
Tryk her for at læse informations brevet.
Obs! Der er en mindre slåfejl i brevet omhandlende arbejdssted d.9/12. Det er Kongedybet 21 der er tale om og ikke Norgesgade 21.
Storskralds container
Fra fredag d.3.Sep. til og med søndag d.9. Sep. vil der stå en en container til storskrald i Kongedybet.
Her kan du læse mere omkring storskrald i Københavns kommune.
Sommerbrev fra bestyrelsen.
Bestyrelsen holder ferie fra d. 1. juli – 15. august og ønsker alle en god sommer.
Sommer hilsen fra viceværten.
Kære Bestyrelse, Gårdlauget og kunde
Vi vil gerne have lov at ønske jer alle en rigtig god sommer
Samtidige vil vi gøre opmærksom på at der vil være sommerferie afløsere, i ferieperioden frem til primo august.
Det betyder at vi er på jeres ejendom, dog på forskudte tider end normalt.
Der kan i visse tilfælde blive rykket rundt på dagen, men vi forsøger så vidt muligt at være der på de samme dage.
Vores beboer telefon har åben som altid mellem kl. 7-12 fra mandag til lørdag, ligeledes vil AKUT- vagten være i drift.
God sommer
På vegne af teamet EMS
Telefon.: +45 36 95 94 02
E-mail.: info@ems.dk
Web: www.ems.dk
Maj nyhedsbrev fra bestyrelsen.
Nyhedsbrevet er ophængt i alle opgange.
Tryk på “titlen” for at læse, og på [download] for at gemme dokumentet på computer.
Vinduespudsning af trappevinduer.
Pr. dags dato d.20. Maj er en pudsning af trappevinduer gået i gang.
Det omhandler både gård- samt gadeside trappevinduer.
Nyhedsbrev fra bestyrelsen. Klik på titlen for at læse.
Nyhedsbrevet er også ophængt i alle opgange.
Storskralds container
Fra fredag d.27.Nov. til og med søndag d.29. Nov. vil der stå en en container til storskrald i Kongedybet.
Her kan du læse mere omkring storskrald i Københavns kommune.
Energimærke
AB Syven har fået Energimærket B Læs mere her
SundbyNet
Som vi vedtog på generalforsamlingen skal foreningen overgå til SundbyNet. På grund af opsigelses frister og varslinger kan det tidligst ske fra 1. juli 2020. Læs mere Her
Vores NYE automatiske PORTE må GERNE benyttes de er helt færdige. Benyt hoveddørsnøglen i boksen til højre for at åbne. Fra gårdsiden benyt trykknappen
Generalforsamling 2019
Referatet fra den ordinære Generalforsamling 2019 er nu tilgængelig på denne hjemmeside under formalia – Læs her
Bestyrelses postkasse
På informationstavlen i gården har Bestyrelsen opsat en postkasse. Her vil du kunne aflevere breve og beskeder til bestyrelsen. Hurtigst sagsbehandling vil fortsat være info@absyven.dk Postkassen tømmes ikke efter nogen fastlagt plan.
GDPR og AB Syven
Data beskyttelsen gælder også mails og anden kommunikation her i AB-Syven
Derfor er mail systemet ændret så de nu fungerer i et sikkert lukket system.
Ny mail til bestyrelsen vil nu være: info@absyven.dk
De gamle absyven mails til formanden og bestyrelsenfungerer således ikke længere fra dd.
Affaldscontainerne
Vores affaldscontainere bliver flyttet rundt en periode, her under opsætningen af stilladset i gården.
Derfor vil en del af husholdningsaffalds containerne stå i Syvens alle.
– Genbrugscontainerne til Papir, Pap, Plast, Metal vil stå midt i gården
– Bioaffald, Elektronik og glas står i det oprindelige rum.
Men det kan ændre sig så hold dig orienteret
Vicevært / Varmemester
Fra 1. marts 2019 overtager firmaet EMS (Euro- Multiservice) funktionen som Vicevært og Varmemester.
Bestyrelsen har haft 4 firmaer til samtale og valget er faldet på ovennævnte.
Der vil snarest komme en meddelse om hvordan og hvornår I kan komme i kontakt med viceværten.
Bestyrelsen ser frem til et godt samarbejde og håber I også vil tage godt imod den nye,
Og ikke mindst se det på arealernes renlighed.
L
Vigtige opslag fremadrettet
Generalforsamlingen 2018, har besluttet, at vigtige informationer skal, udover opslag på hjemmesiden, i informationstavlen, også omdeles i opgangene.
Informationerne bliver datomærket og må kun fjernes af bestyrelsen og byggeledelsen.
Rydning af Loftrum Etape 2 – 3 og 4
Bestyrelsen har besluttet, at der vil blive opkrævet individuelt beløb hos de andelshavere der ikke følger anvisningen om at gøre deres loftrum tilgængelig, så håndværkerne kan komme til.
Beløbet vil være det faktiske i forhold til ekstern tømning og rydning.
Byggeledelsen har omdelt varsel og anvisning for etape 2 og 3.